Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.


TMS

Transport Management Systeem (TMS)


TMS is een oplossing speciaal ontwikkeld voor bedrijven die behoefte hebben aan meer grip op de voorraad, planning en efficiënte inzet van vrachtwagens.

Planningtool
Met de TMS tool van LZP kun je gemakkelijk de planning doen voor de containerverhuur. De module zorgt dat je weet:

  • hoeveel en welke containers je op voorraad hebt;
  • welke containers uitgeleend zijn;
  • wij welke klant de containers staan.

Naast meer inzage in waar containers zich bevinden, biedt de tool ook de mogelijkheid om de voorraad te koppelen aan de planning. Hierdoor voorkom je dat containers dubbel verhuurd worden en weet je ook wanneer je uit je voorraad containers dreigt te lopen.

Administratieve helderheid
Aan welke klanten is de afgelopen periode een afvalcontainer verhuurd en wat is er precies afgevoerd? Dit zijn vraagstukken die vaak pas naar voren komen op het moment dat er gefactureerd wordt. Met de TMS van LZP heb je altijd een up-to-date administratie, doordat rapportages eenvoudig opgevraagd kunnen worden. In deze overzichten zie je wie, wanneer een container heeft gehuurd. Ook heb je inzicht in welk afval is opgehaald en of de ontdoener zich aan de afspraken heeft gehouden.

Beheer afvalstromen
Met de TMS module van LZP is het ook mogelijk om het aanmaken van afvalstroomnummers uit handen te nemen. Het digitaliseren van de afvalstroomnummers zorgt tevens voor realtime inzage in de begeleidingsbrieven van de ritten die zijn gereden op een afvalstroomnummer. Met onze oplossing is direct helder hoeveel afval er per afvalstroom gelost is, in een bepaalde periode. Hierdoor heb je direct de juiste informatie beschikbaar voor facturatie.

Beheer wagenpark
Met de tool kun je in een oogopslag zien waar je wagenpark zich bevindt. Daarnaast kan met onze oplossing efficiënter ingespeeld worden op last-minute opdrachten. Je kunt gemakkelijk de chauffeur selecteren die het dichtst in de buurt is of van wie de locatie van het extra werk het meest op de route ligt. Daarnaast biedt het TMS ook inzicht in bijvoorbeeld de locaties van de route-inzameling, waardoor je deze route eventueel efficiënter kunt indelen. Hierdoor bespaar je tijd en dus geld.

Heeft u meer interesse in het TMS van LZP?
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 085-7609770 of via info@lzp.nl. In een persoonlijk gesprek informeren wij u over de mogelijkheden. Vervolgens wordt u via een gedetailleerd plan van aanpak geïnformeerd op welke wijze TMS het best in uw organisatie kan worden geïmplementeerd. Om de overgang naar de digitale wereld soepel te laten verlopen, wordt u tijdens en na de implementatie intensief begeleid.

Informatieaanvraag!

 

Portfolio

Diensten van LZP

 

eBGB®

Lees verder

 

eCMR®

Lees verder

 

Depotbeheer

Lees verder

 

Logisch wegen®

Lees verder

 
 

WDB®

Lees verder