Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Bekijk onze privacy policy

GP Groot

GP Groot heeft er ook voor gekozen om de begeleidingsbrief te digitaliseren. GP Groot heeft meerdere locatie die uiteindelijk allemaal digitaal moeten worden. Er is daarom gekozen voor een oplossing waarbij de chauffeur het afvalstroom waar hij of zij op rijdt invoert plus een emailadres.

Om ervoor te zorgen dat er geen dubbel werk gedaan hoeft te worden door medewerkers van GP groot is ervoor gekozen een koppeling te maken tussen de oplossing van LZP en het planprogramma van GP Groot. Hierdoor worden op één programma de afvalstromen aangemaakt en vervolgens doorgeschoten naar LZP, zodat de klanten van GP groot de afvalstroom kunnen selecteren in de app. Deze oplossing werkt zowel voor inkomende vrachten naar een locatie van GP groot als voor ritten die vanaf een locatie van GP groot vertrekken. Onze oplossing is vervolgens gekoppeld aan weegbruggen van GP Groot, waardoor ritten automatisch in de app worden afgerond en gevuld zijn met correcte gewichten.

Volgens een medewerken van GP Groot zijn de grootste voordelen;
“De app het  fysieke begeleidingsformulier vervangt wat onder andere zorgt voor een snellere afhandeling op de weegbrug.
De klant kan nu in de app onder “opmerkingen/opdrachtnummer” veld een tekst invoeren die op de weegbon, begeleidingsformulier en factuur wordt vermeldt.
De afvalstromen zijn nu met 1 druk op de knop inzichtelijk voor onze klanten.
Onze klanten kunnen kosteloos gebruik maken van de LZP app.
Per afvalstroom kunnen diverse mailadressen worden ingevoerd, zodat iedere stakeholder een kopie van de begeleidingsbrief toegestuurd krijgt.
Wanneer een chauffeur wisselt van wagen, is het eenvoudig om in de app van kenteken te wisselen.”
 
Ook geven de gebruikers van de GP groot app aan erg tevreden te zijn, “hier hadden ze al jaren geleden mee moeten starten” Aldus een gebruiker. Tot slot geven de medewerkers van GP groot aan dat de Back end van LZP “Prima en overzichtelijk werkt voor zowel de klanten als de medewerkers van GP Groot. Zodra er een probleem is wordt dit door de helpdesk zorgvuldig opgelost.”